Planner nunta

Home / Planner nunta

Wedding Planner Online

Felicitari pentru Logodna !

Ati sarbatorit logodna cu o cina romantica sau un Break City, poate tocmai v-ati
intors de la minipetrecerea de logodna in familie cu cativa prieteni apropiati, dar
aventura voastra nu se opreste aici…

Acesta este un Planificator nunta Online / Wedding Planner nunta online si nu inlocuieste un Wedding Planner normal care este un profesionist cu o experienta bogata in domeniu, care va poate elibera timpul si va poate scuti de mult stres inainte si in ziua nuntii. Acest planner online va poate ajuta sa va organizati singuri daca nu aveti buget pentru un weding planner.

Wedding Plannerul Online are un timming clasic de 16 luni dar puteti alege sa faceti toate pregatirile de mai jos chiar daca va hotarati sa faceti evenimentul si cu o luna in avans.

Apasati pe fiecare titlul pentru mai multe detalii

Salveaza pe telefon poze cu tot ce iti place legat de nunta, mai ales poze cu rochia de mireasa. Stim ca deja ai telefonul plin cu rochii de mireasa, acest pas este pe cat de natural pe atat de normal, cel putin pentru noi fetele ; – Organizeaza si incearca sa faci fisiere pe categorii cu: rochii de mireasa, costumul mirelui, locatii, aranjamente, invitatii etc Aceste categorii te vor ajuta sa vizualizezi mai bine si sa te concentrezi mai bine doar pe acel lucru. Observa detalii comune in mai mute poze, acestea te vor ajuta sa-ti definesti stilul. Vei sti sa delimitezi ce vrei… si cu siguranta ce nu vrei; – Defineste-ti stilul, defineste stilul evenimentului: classic, romantic, glamour, boem, casual, modern, vintage, boho chic, rustic sau asa cum vrei tu, in stilul tau unic… de aici totul va merge pe aceasta linie, in acest stil si deja e la vale pentru ca stii ce vrei.

Decideti unde si cand v-a avea loc nunta, in ce oras, tara. Cand v-a avea loc: primavara, vara sau ti-ar placea o nunta in culorile toamnei… decide anul, luna, ziua (va fi nunta in timpul saptamanii, vineri, sambata sau duminica). Save the date;

Stabiliti un buget orientativ pe care ati dori sa-l alocati evenimentului, discutati cu toti cei implicati (de obicei parintii, nasii) pentru stabilirea unui buget; – Faceti lista de invitati – o prima lista de invitati mai bine zis, aceasta v-a suferi ajustari cand o veti arata familiilor si veti discuta si cu nasii… ceea ce este absolut normal. Invitatii ar trebui sa confirme prezenta lor cu cel putin 1 luna inainte de eveniment, alocati cateva locuri pentru invitatii neinvitati; – Conform numarului de invitati se v-a alege locatia. Ponturi: unele locatii pot cuprinde doar 80 de persoane, oricat s-ar dori nu se pot inghesui in acestea 150- 200 de persoane plus spatiul pentru ringul de dans, cabina foto, candy bar etc; la lista de invitati ulterior se va adauga si un staff minim – a se tine seama si de spatiu pentru masa/mesele staff-ului. Pentru unele locatii rezervarile se fac cu 1 an si chiar 2 ani in avans; in cazul in care va doriti neaparat o data/o zi anume rezervati/contractati locatia cat mai curand posibil. De exemplu la Domeniul Cesari sunt foarte cerute sambetele din perioada infloririi lavandei inceputul lui iunie pana la sfarsitul lui iulie, iar rezervarile se fac si cu 2 ani inainte.

Ganditi-va la un Plan B – in cazul in care vor fi schimbari meteorologice nefavorabile in ultimul moment, este bine sa va ganditi la un plan B, este absolut normal sa mai si ploua, dar daca esti pregatit nu este atat de tragic. Trebuie sa –ti zici:”Asta e… ploua, dar nimic nu ma va impiedica sa ma distrez maxim la nunta mea!!!” Pe final poti sa si dansezi in ploaie  (apoi sa te schimbi repede), vor fi clipe inedite pe filmare. Sa pregatim un Plan B: in cazul in care nunta este in aer liber, asigura-te ca locatia are un cort sau un spatiu acoperit care va gazdui toti invitatii

Vara este cald… in zilele toride de vara, in cazul in care nunta este in ballrom asigura-te ca acesta are aer conditionat sau geamuri mari pentru aerisire, in cazul nuntilor in aer liber recomandam sa mutati ceremonia civila si cununia religioasa cat mai aproape de ora evenimentului, seara, mai pe racoare 18 chiar 19 apoi mergeti si serviti aperitivul – 20:00). Un spatiu cu cateva eventaie, umbrelute si ochelari de soare ar fi o idee excelenta;

Trimiteti invitatiile – un alt moment emotionant… Anuntati-i pe toti de marele eveniment si rugati-i sa reserve data in caledarul lor pentru nunta voastra;

Cereti si colectati informatii/oferte ale locatiilor, meniurilor, bauturilor, serviciilor: band/DJ, foto/video, candy bar, lemonade bar, cigar/trabuc bar, inghetata, acrobati, animatori/dansatori etc pe care ati dori sa le aveti la nunta. A nu se uita ofertele pentru rochie, accesorii, pantofi, ale costumului de ginerica, costurile si detaliile legate de cununiei civile si a celei religioase, inchirieri logistica: tacamuri, vesela, textile (drapaje, servete de masa, fete de masa), scaune, mese, canapele, umbrele, generatoare, aer conditionat, masini/limuzine etc; Lista evenimentului Dvs nu trebuie sa contina toate cele enumerate mai sus sau poate contine mult mai multe servicii (de exemplu: balon cu aer cald) cerul este limita. Pont: Intrebati despre logistica locatiile/furnizorii, iar unele aspecte pur si simplu se vor bifa de la sine, dar trebuie sa va asigurati de existenta lor pentru a evita surprizele (de exemplu: de ce logistica are nevoie cabina foto – masa pentru accesorii, intrebati daca localul are o masa in plus pentru cabina foto); – Intalniri si clauze contractuale – intalniti-va cu mai multi furnizori (ex: 2-3 pt foto) la o cafea sau la o cina intr-un restaurant dragut sau la birourile acestora, discutati toate aspectele si cititi clauzele contractuale pentru a vedea daca sunteti deacord cu acestea. In cazul in care ati vazut un fotograf/band/DJ la nunta prietenei si v-a placut puteti economisi timp pretios cerand detalii de la prietena in cauza; – Restrangeti cautarile prin a lua decizia asupra unui furnizor (ex: poate aveti 2-3 fotografi pozele carora v-au placut, trebuie sa alegti 1). Unele localuri, dar si unii fotografi/videografi, banduri se contracteaza cu minim 1 an in avans sau chiar 2.

Planificati cum si unde vor avea loc cermonia civila si cununia religioasa. Vor avea loc in ziua nuntii sau inainte? Analizati bine intervalele orare pentru a evita stresul si alergarea din ziua nuntii, mai ales in zilele toride de vara; – Contactati Primaria si alegeti Biserica, eventual stabiliti programari, intalniri pentru a cere informatii cu privire la ceremonia civila si cununia religioasa, date disponibile, de ce acte aveti nevoie, taxe etc. Ponturi: nu uitati ca si aceste spatii trebuie decorate, intrebati localurile daca pun la dispozitie vre-un decor sau de acest aspect se pot ocupa cei ce se furnizeaza florile, diverse arcade si alte elemente se pot inchiria de la firmele specializate; Nu trebuie sa faceti turul tuturor bisericilor din oras sau cartier, mergeti la o Biserica de suflet, alegeti 1-2, maxim 3 si incercati sa va hotarati la una din ele. Ar fi ideal daca biserica ar avea aer conditionat sau ventilator, scaune pentru invitati, sa aveti la indemana servetele si apa. Un machiaj rezistent/waterproof ar fi ideal, iar costumul mirelui sa fie confectionat dintr-un material cat mai fin. Intrebati de obiceiurile bisericii, cat v-a tine ceremonia (optati pentru ceremonii cat mai scurte), asigurati-va ca veti avea toate cele necesare pentru ceremonie: vin, piscoturi/proscura; necesar de cumparat miri/nasi, costuri. Daca sunteti hotarati rezervati data si ora cu biserica si preotul pentru cununia voastra religioasa; – In cazul in care nu ati rezervat localul pentru eveniment, este timpul sa va hotarati si sa rezervati/contractati locatia. Deja stiti ce stil preferati, daca doriti o nunta in aer liber sau intr-un ballroom. Asigurati-va daca exista o ora anume la care sa incheiati petrecerea, verificati daca exista optiuni contracost de a prelungi petrecerea, ce termini/conditii/reguli are locatia sau care este Regulamentul localului, daca in zona/localul accepta artificii, confetti sau sparklers, care este limita sonora etc; – Studiati meniurile localurilor sau ale firmelor de catering pentru mancare, dar si meniurile pentru bauturi, intrebati de costurile ce tin de ospatari si numarul acestora. Fiecare locatie va va prezenta in medie 3 meniuri pentru mancare/bauturi, alegeti meniul preferat. Unii prefera meniurile clasice, dar la mare cautare sunt si Bufeturile, Barbeque Party, Grill & Live Cooking Concept, simti-va liberi sa va faceti nunta asa cum va doriti voi, fara sa va ganditi ce va zice matusa… este nunta voastra. Asigurati-va ca in contract sunt trecute toate detaliile ce tin de meniu, preturi; – Contractati furnizorii: fotograf, videograf – spuneti-le ce asteptari aveti de la ei, ce ati dori sa surprinda – foarte explicit (pe bunica, voalul in vant etc). Nu uitati sa intrebati exact ce veti primi in pretul inclus (specificati toate aceste detalii in contract), cate persoane vor fi prezente la eveniment, ce momente ale zilei prefera fotografii si videografii pentru sedinte foto, alocati timp suficient pentru deplasari si pentru sedinte, ganditi impreuna solutii in caz de schimbare a vremii. De obicei un fotograf vine cu un asistent si un videograf la fel, ei sunt cu Dvs de la pregatiri, de dimineata practic, asigurati-va ca au tot de ce au nevoie, apa, cafea, gustari in timpul zilei RedBull  pentru a fi cat mai eficienti; pe seara – la eveniemnt au un loc la masa satffului, mancare si tot de ce au nevoie pentru a-si presta cat mai bine serviciile;

Contractati band-ul/DJ-ul: ascultati playlisturile pe care l-au pregatit pt evenimentul vostru, (de obicei se merge pe aceleasi melodii invechite la toate evenimentele), va vedeti dansand si distrandu-va pe muzica aceia, asigurati-va ca aveti muzica buna pe gustul vostru, e ok sa aveti si muzica populara pentru cateva hore, dar si muzica moderna, in top (nu doar muzica anilor 70-80), muzica buna pentru servit masa, dar si muzica pe care invitatii sa danseze si sa se distreze pe cinste. In cazul in care doriti anumite piese difuzate la nunta voastra faceti o lista si impreuna cu band-ul sau DJ-ul inserati-o in programul nuntii. Luati in calcul tot staff-ul/personalul bandului 7-8-10-12 perosane ce vor avea nevoie de spatiu/masa langa scena sa le fie cat mai accesibil totul, meniuri intregi si un ospatar care sa se ocupe doar de ei sa le asigure toate cele necesare pentru a fi in forma si a da maximum la evenimentul Dvs. Ponturi: fiti atenti la tinutele lor, discutati acest aspect, nu ati dori sa vina la evenimentul Dvs, pe scena intr-un tricou si nici fotograful/videograful nu ati dori sa fie intr-un tricou rosu si pantaloni scurti… impuneti un cod dress pentru a nu face discrepanta la eveniment. Este de bun gust sa aiba cel putin o camasa alba sau neagra si un pantalon negru. Sau daca evenimentul este unul White ar fi dragut sa se conformeze si furnizorii, dupa ce au fost si anuntati  Dvs decideti.

Rezervati camera de hotel pentru pregatirile din ziua nuntii, (pentru pregatirea miresei, dar si a mirelui), intrebati daca hotelul are spatii prevazute pentru sedinta foto/video, care sunt costurile); cautati si rezervati camere de hotel pentru invitati (daca este cazul) in apropierea localului; – Selectati si contractati ceilalti furnizori: Candy Bar, Ice Cream, Donuts, Lemonade Bar, Cigar/Trabuc Bar, Cabina Foto, Oglinda Magica, Animatori sau Acrobati orice iti doresti… posibilitatile sunt nelimitate. Pont: unele localuri ofera aceste servicii sau pot recomanda furnizori, acest truc va economiseste foarte mult timp alocat cautarilor si va scuteste de stress inutil. Atentie la detalii si contracte;

Aveti nevoie de un dosar sau un biblioraft mediu pentru a pastra in el in folii separate toate contractele cu toti furnizorii, diverse mostre, poze, informatii etc.

Cautati un furnizor pentru tot ce tine de print: modele de invitatii, meniu masa/meniu bauturi, liste invitati per masa – Guest Cards, Welcome (pe sevalet cu felinare) pentru a simplifica totul incercati sa gasiti un furnizor care le face pe toate si are o gama cat mai variata de papetarie, fonturi, imprimare… Atentie la detaliile din contract… sa corespunda fonturile, numarul articolelor, culoare si tip hartie; foarte important: data finalizarii comenzii etc; – Probe/inchiriere/achizitionare rochie mireasa, costum mire, costume cavaleri, pantofi, accesorii, rochie nasa, rochii domnisoare de onoare, rochite fetite cu petale etc Ponturi: Unele saloane/targuri/magazine specializate au de toate pentru toti, astfel eficientizati timpul la maxim. Intrebati salonul care este timpul alocat pentru probe. Nu este un must sa reusiti sa bifati pe lista totul intr-o singura zi, puteti reveni. Foarte important: intrebati cat timp dureaza modificarile, ajustarile etc, la cat timp se fac probele, care este utlima proba, asigurati-va ca rochia, costumul, rochitele domnisoarelor de onoare sunt gata si le veti avea in timp util; – Inchiriere logistica/contractati furnizorii de logistica: s-ar putea sa doriti sa aveti un alt tip de logistica (de exemplu: scaune) fata de logistica pe care o are locatia, cautati si contractati un furnizor de logistica, cereti un catalog, oferta si vedeti ce obiecte ofera spre inchiriere pentru evenimente, poate va starnesc interesul: obiecte de mobilier (canapele, scaune, mese de lemn, comode etc), vesela (farfurii suport, pahare clasice sau colorate, tacamuri), umbrele, masute de cafea, bar-uri mobile, mese si suporti pentru candy bar sau cheese bar, textile (drapaje pentru stalpi sau pentru tavan, fete de masa diverse nuante, servete textile), perdele de lumini, lumini sala, candelabre, litere luminoase, suporti tort de sampanie sau tort de shot-uri, foto corner etc. Pont: Intrebati locatiile, unele piese acestea le ofera gratuit, altele contracost, dar tot economisiti timp si faceti o economie considerabila; – Cautati si contractati furnizorii de flori si aranjamente florale (buchet mireasa, buchet nasa, buchete domnisoare de onoare, aranjamente mese, aranjament presidiu, arcade, aranjamente foto corner etc);

Stabiliti si discutati detaliile ce tin de diversi furnizori. Bifati ce nu a fost bifat pana acum; – Ce detalii mai trebuie discutate la segmentul papetarie? Invitatiile de nunta in ce stadiu sunt? – Ce detalii mai trebuie discutate cu furnizorii de flori si aranjamentele florale? – Rochia de mireasa si costumul mirelui – cum decurg ajustarile. De ce accesorii mai aveti nevoie? Ati reusit sa gasiti pantofii potriviti? Ponturi: ar fi ideal sa poti rezista in tocuri pana la sfarsitul evenimentului, dar uneori…. o pereche de

balerini nu ar strica sa le pui in bagajul de nunta. Poate baietii vor dori sa ia niste tenisi in picioare spre dimineata sau domnisoarele de onoare niste balerini eleganti… – Apropo de bagajul de nunta – nu uita sa pui intr-o geanta: cativa plasturi pentru bataturi, un deo, un parfum, o trusa de machiaj pentru mici retusuri, un demachiant, cateva agrafe de par si un elastic, o trusa cu ac, ata si o forfecuta, ace de siguranta, poate niste ob-uri sau absorbante, o cutie cu Durex  de ce nu? Autan 2-3 bucati, niste servetele uscate si umede, un sal elegant pentru noptile mai racoroase si ce mai crezi tu ca ai nevoie; – Rochitele pentru domnisoarele de onoare, pentru fetitele cu petale, costumele pentru cavalerii de onaore sunt gata? – Achizitioneaza accesoriile pentru cap (coronite, flori, voal), cauta un hairstylist profesionist ce foloseste produse bune, de calitate si care te va coafa in ziua nuntii. Fa o proba. Vezi cat te tin buclele, cocul, coafura; – Cauta un makeup artist bun ce foloseste produse de calitate, chiar waterproof, produse ce tin la caldura sau la lacrimile ce vor da navala din cauza emotiilor si e normal, sa te bucuri de ele, sa fii prezenta, sa te bucuri de fiecare clipa si sa le traiesti din plin; – Cautati  furnizori pentru tortul de nunta si pentru candy bar, mergeti la degustari. Stabiliti consistenta, arome, culori, design, kilograme, etaje, decor etc Alegeti un furnizor si contractati-l; Asigurati-va ca tortul nu este prea mic pt numarul de persoane, este mai bine sa mai ramana din tort decat sa nu ajunga… – Cauta artisti pentru momentele de cocktail: saxofon, pian, cvartet, dansatori, acrobati etc, contracteaza-i. Insereaza cu atentie momentele lor in program.

Alegeti sa mergeti in luna de miere imediat dupa nunta. Este o vorba care spune “Orice situatie provizorie poate deveni permanenta”. Nu faceti greseala sa amanati luna de miere. Daca nu o faceti acum la momentul potrivit este posibil sa nu o faceti niciodata. O sa ne multumiti mai tarziu ca am insistat cu acest aspect si o sa va aduceti aminte toata viata cum ati plecat imediat dupa nunta voastra in luna de miere si ati avut un timp magic acolo.

Cautati si faceti o lista cu posibile destinatii pentru luna de miere, faceti o lista cu ce locuri doriti sa vizitati, cautati hoteluri si restaurante, daca v-ati decis, achizitionati biletele de avion, mergeti la un shoping destinat lunii de miere, pregatiti bagajul. Nu uitati actele de care aveti nevoie, interesati-va din timp daca aveti nevoie de viza si faceti demersurile; – Decideti daca va doriti momente speciale la nunta: lampioane, artificii, confetti, sparklers etc. Intrebati locatiile daca accepta astfel de momente si daca nu au restrictii in zona, apoi cautati si discutati cu furnizorii pentru pachete, oferte, detalii, costuri. Atentie: la lansarea lampioanelor in zonele de paduri, dar si in campurile cu cereale ce pot fi usor inflamabile. Confetti si petalele de trandafiri sunt absolut superbe, dar foarte greu de starns din gazon, sparklers puse direct pe masa ard fetele de masa si ar putea pricinui o paguba considerabila locatiei, deasemenea si lumanarile fara suport. Toate momentele speciale sunt superbe, dar atentie la consecinte. In unele zone artificiile sunt interzise pentru tulburarea linistii publice si pot urma amenzi; – Cautati idei de marturii. Marturiie sunt un dragut “multumesc” pentru cei ce au celebrat alaturi de voi bucuria voastra. Fiti creativi, marturiile pot fi orice: o

bijuterie, o carte, mici aranjamente florale, lumanari, o cutiuta cu dulciuri, o poza cu voi (sau mai multe) sau alegeti o cabina foto. Printurile de la cabina foto sunt cea mai populara alegere la evenimente pentru ca invitatii pastreaza multa vreme de la eveniment fotografiile pentru ca apar ei in ele. – Si tot lavanda ne duce cu gandul la Welness, daca va doriti un ten luminos si un zambet perfect, este timpul pentru cateva programari… suntem siguri ca veti avea un timp minunat impreuna ca si cuplu la SPA; – Cautati modele de verighete si achizitionati-le. Nu va grabiti, cand le veti gasi veti sti ca acelea sunt, ele va reprezinta, va incanta si va vor uni pentru tot restul vietii.

Mai sunt cateva detalii de bifat, dupa ce v-ati asigurat ca ati achizitionat toate accesoriile pentru mireasa, dar si pentru ginerica (butoni, sosete, papion etc) mai raman cateva aspecte: – Cautati si cereti oferte furnizorului de transport, in cazul in care unii invitati ar dori chiar sa se simta bine la nunta Dvs si ar prefera sa nu vina cu masina personala. Si Uber-ul este o optiune… – Cautati hotel in apropierea localului pentru cazarea unor invitati din alte orase, alte tari, stabiliti din timp necesarul de locuri pe care trebuie sa-l rezervati; – Cereti oferte si contractati hostesse pentru a ajuta invitatii sa–si gaseasca mai usor locul la masa; – Cautati un coregraf sau un instructor pentru dansul mirilor si mergeti la cateva cursuri de dans, va veti distra grozav si va veti aminti cu drag de aceste clipe; – Rezervati sau inchiriati o Casuta/Cutie pentru Darul de nunta.

– In continuare bifeaza ce s-a rezolvat si rezolva ce mai e de rezolvat; – Cauta si cumpara din magazinul preferat cea mai sexy lenjerie pentru ziua nuntii, noaptea nuntii, luna de miere atat pentru tine cat si pentru el, distrati-va! – Ganditi-va si organizati petrecerea de dupa nunta sau plecati imediat in luna de miere si ati scapat de… ciorba de potroace, glumesc… – Intocmiti o lista a cadourilor pentru nasi, domnisoare de onoare, cavaleri, familie. Impreuna cu acest cadou (chiar si simbolic) puteti sa le scrieti un mesaj de multumire pentru ca sunt alaturi de voi in aceste clipe ati putea ulterior sa-l folositi ca speech la eveniment, va fi un moment emotionant; – Asigurati-va ca aveti totul pregatit pentru luna de miere: bagaje, bilete de avion, rezervare hotel, lista activitati, roaming, vize etc;

Asigurati-va ca toate accesoriile, voalul, incaltamintea se potrivesc cu rochia de mireasa, nimic nu va incomodeaza sau va ingreuneaza miscarea, va trebui sa dansati mult… idem ginerica, nasi, parinti; – Cauta un salon si stabileste o programare pentru manichiura si pedichiura pentru ziua nuntii; – Asigurati-va ca peste tot sunt scrise corect numele voastre, numele invitatilor, data evenimentului este corecta, anul etc; asigurati-va ca nu exista greseli pe print-uri (a nu se uita print-urile de la Cabina Foto, print-urile de la Oglinda Magica, asigurati-va ca aveti design-ul pe care vi l-ati dorit).

– Cumparati pixuri si plicuri pentru bani; – Pregatiti plicuri cu bani pentru furnizorii care prefera plata la sfarsitul evenimentului in numerar; – Asigurati-va ca aveti marturiile pregatite; – Stabiliti ultemele detalii cu toti furnizorii implicati, printr-un email/telefon asigurati-va ca au rezervat data pentru evenimentul Dvs si nu a intervenit nimic in programul lor, stiu orele si au toate adresele unde trebuie sa ajunga sau sa fie prezenti; – Asigurati-va ca ati comunicat organizatorilor, locatiei toate detaliile de care au nevoie si pe care trebuie sa le stie, transmiteti-le prin mail Timing-ul evenimentului pentru a se sincroniza si ei cu tot ce se va intampla in seara nuntii voastre;

Avem o experienta de 12 ani si va putem spune ca au fost momente unde unii furnizori au uitat pur si simplu de eveniment. Intr-un final totul a fost bine dar este intelept sa va contactati inainte cu o spatamana toti furnizorii care vor fi la eveniment sa le aduceti aminte ca au eveniment cu dumneavoastra si sa nu uite de dumneavoastra.

 

 

Toate cele fiind spuse, scrise, facute, bifate…Nu uitati sa va distrati maxim la
nunta voastra… sa fiti cat mai prezenti pentru a va bucura si pentru a memora fiecare
clipa a celebrarii voastre.

Tot evenimentul trece ca o clipa/ca un vartej, ai intrat in el si s-a si terminat. Un sfat care va recomandam sa il urmati ar fi: din ora in ora sau din 2 ore in 2 ore sa va retrageti intr-un loc retras doar voi doi si pur si simplu sa savurati atmosfera si momentul ca sa ramana cat mai mult in amintirea voastra.

Va dorim si o luna de miere memorabila si cat mai exotica,
iar apoi sa ne vedem si la un botez 🙂

Daca exista buget va putem recomanda noi care sunt cei mai buni wedding planneri din Bucuresti.

    Instagramul nostru: